~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, January 4, 2011

Selamat Pengantin Baru Puan Cha!

Assalammualaikum semua!

dah lama memendam hasrat nak membuat entry khas ini, malangnya sampai sekarang gamba yg diinginkan tak dapat-dapat lagik. so demi tidak mahu menjadikan entry ini basi maka AK terpaksa redah aje.. buat jugak entry khas ini.. heheeh...

kepada Cik Puan Fasya Fazwanie a.k.a Cha dan pasangannya Hafiz...

SELAMAT PENGANTIN BARU!

Semoga Berbahagia Sampai Syurga!


sama cantik sama padan!
ini pulak barang2 hantaran yg berjaya di tangkap lensa kamera cik Fawa yg professional!















cantik2...

erk..dlm xde gmbo tu, byk pulak yg diupload.. haahaaa...


p/s : mendoakan yg terbaik buat kedua mempelai dan semua kawan AK yg dh masuk alam rumahtangga. AK xmasuk alam rumahtangga lagi, cuma masuk 2 alam. haahahah!

5 comments:

nabilah_2908 said...

dh jadi trend kan...hantaran mestia ada coklat n cup cake... ;)

aliesha kirana said...

coklat cedapp!!!

Prince Halilintar said...

Selamat pegantin baru kpd mereka ye..

ardinihumaira said...

comelnye hantaran dia :D

~♥ iella ♥~ said...

gambar yg terbaik dah tue...dah cantik...Tue pun dlm tak de gambar kan..?hihi

Selamat pengantin baru kpd pengantin ^__^

http://fadthnwan.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails