~~Pembaca Yang Setia~~

Saturday, January 29, 2011

Tidur Mati Le Pulak!

Assalammualaikum semua!

semalam kan telah berlaku kejadian yang lucu. hahaha. bagi AK la. wahaha.. nak tau tak, semalam mak n adik2 AK nak pergi kedai. tapi AK teramatlah malas nak ikut, sebab AK sgt2 mengantuk walopun baru pukul 8.45 malam.


AK tak ikut la mak AK sebab niat nak tidur kejap, nnti baru nk bangun balik. masa mak AK keluar tu, mak AK cakap die malas nak ambil kunci, so die harap kt AK la nk bukak pintu nanti.

nak dijadikan cerita, AK pun tidurlah dengan syahdunya siap mimpi2 lagi. tiba-tiba AK rase mcm ade orang ketuk pintu panggil nama AK. dengan selambanya AK pun jawab la.. "Sat!!"

AK tau mak AK yg ketuk. bukak2 je pintu mak AK terus membebel..

"orang panggil dari tadi xdengar, dekat berapa minit dah tercongok depan ni. sampai nak runtuh pintu kami ketuk. orang sebelah rumah pun sampai bukak pintu tengok, hang tak bangun2.."

camtulah dialognye lebih kurang. AK terpinga-pinga, rasa mcm baru je dengar suara mak AK panggil tadi..tehee..

"hang tengok mak misscall hang brapa kali."

AK pun tgk henpon. 7 misscall.. hik hik.. tehee.

"awat mak balik awai sgt, cheq rasa baru ja cheq tidoq.."

"Lepas ni takleh harap kat hang dah kalu hang tido. tido mati!"
erkk.. adess. pedih telinga dengar mak berleter semalam. hahaha. memang la AK terlalu mengantuk, jadi tidur agak nyenyak la. mak n adik2 lak balik awal, AK masih tido nyenyak. tu yg susah nak bangun tu. kalau pagi2 AK bangun senang je.

AK jenis yg senang bangun tidur n senang terjaga kalau dgr apa2. tp kes semalam, sebab AK baru je tido, so AK xmampu tersedar mcm selalu.

adusss... hahahaha... benda nak jadi. betol x? kui3~

4 comments:

..hizamirahim.. said...

hehe.
kesian mak AK.
XP

Prince Halilintar said...

mungkin AK sgt keletihan tue..sebab tu tido mati..bape lame tak tido daa ni??haha

nabilah_2908 said...

hehehe..tkpe la sesekali kena marah.. :)

tul la...baru sngt tidur..selesa lak tu..sbb tu payah nk buka mata.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HARI MENTERNAK LEMAK

rossoneri said...

lol penat sangat ka..ke hujan time tu..semalam hujan sehari suntuk, perghh sejukkk,mata kuyu2 je

Related Posts with Thumbnails