~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, January 13, 2011

Day 11 – What’s in your makeup bag?

Assalammualaikum!

haha. dah lama tak menyambung misi 30 hari ni. sebenarnya tertangguh sebab AK malas lagi nak mengcapture gambar beg mekap AK.. hahaha... tu yg tergantung sampai situ je. 

tapi beberapa ari lepas, AK cuba merajinkan diri AK semula. maka barulah AK boleh sambung misi ini..hahahaha~

okeh, ini beg mekap saya. xdelah beg mekap sgt pun..
ok, ini segala mende yg tersimpan dlm tu. termasuklah bekas spek mata.
bedak kompak yg dh nk abis, cermin muka, celak..
beberapa jenis lipstick yg dh malas nk dipakai..hehehe
beberapa jenis minyak wangi yg hampir abis
minyak gamat dan ubat sapu lenguh2 sendi..haha
itulah alkisah segala mende yang ade dlm beg mekap AK.... nama je beg mekap, tapi mekapnye ciput je... mende lain yg byk..hahaahah!

oh sgt malas pakai mekap, walhal nak tempek bedak kt muka pun malas. hari2 pegi keje dgn bare face je..eh ade ke istilah tu.. xde secalit bendasing pun yg tercoret di muka..hahahahaha...

p/s: citer He's Beautiful dah abis smlm. sedihnyee.. wuwu..

5 comments:

ardinihumaira said...

wahhh AK pakai butterfly :D beshh

AdaNaz87 said...

banyaknyeee make up! hihi.

nabilah_2908 said...

oh..bagus la tu natural beauty.. ;)

kalau sy...huhu...harus tepek juga..sbb nk tutup lubang2..n jemaah2 jerawat yg sering sngt menempel di muka...hehehe.. ;)



jom ke APA KATA HATI pulak,
HAPPY 55TH BIRTHDAY !!

aliesha kirana said...

dni : heheeh.. avon di hatiku..

ada : tak byk la..skit je tu..hihihih

nabilah : hehehe..AK dh mls la nk mekap..tehee~

zacky ~786~ said...

hehe.. ~ pmpn dgn alat solek mmg tak dpt di pisahkn.. ekkekee

Related Posts with Thumbnails