~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, February 23, 2011

Adeh, sakit perutku gelak2..

Assalammualaikum semua!

tadi dok jln2 kt alam maya ni, terjumpa la gambo ni dan terus rasa nak gelakkk aje  ni.. adeh sakit dh perut AK!




Hantu Kak Limah Balik Rumah!

9 comments:

Prince Halilintar said...

bukan tu jer,prince klu tgk cite antu kak limah tu asyik gelak jer..haha

Hafzan Sarah said...

hahahaha..nak gelak jugak

lelaki-berbau-ros

zacky ~786~ said...

hehe.. kita BAKAR jerr.. :P

Tapak Kaki said...

aku suka "husein, husein"..haha

ardinihumaira said...

crita ni memang beshhh haha saket perot:D

nabilah_2908 said...

berhantu betul cite ni... :)

betul2 memberikan kesan...org dok hafal dialog cite ni je... :)

♥Ana el Zahra♥ said...

haha...tgk gambar je dh boleh gelak giler2..kalau tgk citer dia lagi lah..ngilai x hengat. i lap usop! idup usop! haha

plg best part k.limah nyanyi enjit2 semut

rossoneri said...

hehe..bila tgk cite ni,part yg ini, kita xgelak pun..tapi bila buat gambar bergerak ni,rasa lawak plak

ct-kama said...

hahhahaa...nak tergelak gak nie..
KAK LIMAH...xpergi tengok AF ke?? takkan tak nak tengok AC MIZAL kot..hahhahaha..^^

Related Posts with Thumbnails