~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, February 10, 2011

Tiramisu dah sampai episod Last. (T_T)

 
Assalammualaikum semua!

alamak hari ni last. hari ni last! bg AK citer ni la yg paling AK xjemu tgk sepanjang slot Akasia itu wujud. huhu. kenapakah? sebab lawak die selamba giler. mmg la bengang dengan Dani n Melur sebab masing2 tak nak ngaku perasaan masing2, main tarik tali. tapi cara dorang bercakap tu selamba n comel.. hahaha

paling AK ingat, bila Dani terkejut, dia akan cakap.

"Chicken Chop!" lain dari kebiasaan kita. hahaha.

owh mmg xsabar nk tahu kesudahan citer ni, tapi sedih gak sebab xleh tgk dh keletah lucu dorang masing2. hehe..

hmmm Dani pun dh nak kawen dgn Tina, Melur pulak dok cuba musnahkan majlis dorang.

AK harap Melur dapat la Dani tuuuuu.. kalu x, AK frust. huk huk..

4 comments:

yna fazlyna said...

citer tu best kan..melor pulak comel je..

nabilah_2908 said...

betul tu AK...tp tu la gngu sikit...bila tiba waktu maghrib.. ;)

harus la Dani dgn Melur kan...? kalau tak...haih..mau boiket tv3...hahaha... ;P

jom ke APA KATA HATI pulak,
ADIK OH ADIK

zacky ~786~ said...

suke sgt2 cter nie .. ~ p hari nie last2.. huhuuu... sharifah amani so cute lorr.. :D

ardinihumaira said...

dah nak tamat ke. huuu sedihnya dni tak sempat tengok

Related Posts with Thumbnails