~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, February 10, 2011

Video Ultraman Lupa Cara Lawan dan kisah ultramanku.

Assalammualaikum semua!

kecik2 dulu sape suka tengok citer ultraman? AK suke. hahaha. layan je. almaklumlah time kecik2 semua citer budak2 kita rasa best kan.

memang kita membesar dengan citer ultraman kan, dulu tak pk pun tp skrg baru rasa pelik sbb hari2 Jepun kene serang ngan raksasa. n ultraman lawan sampai pecah2 bangunan. mesti byk kos nk repair. pastu xde ke manusia yg kene pijak sebab selamba je ultraman n raksasa lawan tanpa tgk bawah dh. haahah. ala tapi nak pk logik pun citer budak2 kan? layan je la.

nak jadi citer, dulu kecik2 selalu gaduh ngan adik beradik AK pasal trademark ultraman. AK ckp tangan yang keluar laser tu kat dalam masa silang tangan tu. dorang cakap, mane leh cmtu, nanti laser tu terbelah dua la sebab tangan yg kt luar tu halang. dorang kata tgn kuar laser kt depan.

at last.. AK betul. lalalalaa.. hihi..tu pun nk sonok.


hah! nampak tak? tangan laser kt dalam kan..heeheheh.. yeay! AK menang!

dah2. xmo merepek dah. jom kita layan video ni, bila Ultraman Max lupa cmne nak kuarkan laser tu. lawak2.. hahahaha!


3 comments:

rossoneri said...

hohohoho dulu suka ultraman leo

gilastats said...

Ha ha... teringat zaman budak2 dulu. Citer feveret ni!!

nabilah_2908 said...

hahaha...dh mcm2 gaya buat..xmo keluar2 gak... ;P

jom ke APA KATA HATI pulak,
ADIK OH ADIK

Related Posts with Thumbnails