~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, February 16, 2011

Salam Maulidur Rasul!

Assalammualaikum semua!

Salam Maulidur Rasul buat semua. semalam kebnyakan kita cuti kan? AK pun cuti gak, tapi tak pergi mana, tonton tv, tgk rancangan sempena Maulidur Rasul.

pastu bila dah tak tahu nak tgk apa dah, pasang lagu nasyid pulak kt vcd. heeheh.. pastu mulalah seronok dgr lagu nasyid.

hmm itulah, bila Maulidur Rasul baru teringat nak pasang lagu2 nasyid, nak mengingati Rasulullah, bila hari2 lain asyik alpa je..insaf2.. (T.T)

jom2 AK share lagu nasyid berkaitan Rasullullah yang AK amat suka dengar. xlapuk dek panas, tak lekang dek hujan.


Rasulullah (Hijjaz)

best kan lagu ni? mmg ramai yg tahu lagu ni kan.


 Dia Kekasih Allah (Hijjaz)

yang ni pulak lagu sedih sikit.. mmg feveret AK nih. dari dulu lg AK memang minat lagu2 kumpulan Hijjaz. hehe.

p/s : perbanyakan selawat ke atas Baginda, bukan sekadar mase Maulidur Rasul, tapi dalam kehidupan seharian kita. semoga kita akan dapat syafaat dari Baginda di akhirat kelak. amin.

5 comments:

zacky ~786~ said...

same laaa..~ lgu2 die best2... dulu zmn sekolah sllu dgr.. :D

Prince Halilintar said...

kalau boley bukan sekadar mendengar saje tapi ambil inisiatif untuk mengetahui ape dakwah yg ingin disampaikan dlm nasyid itu..semoga kite sentiasa mencintai Nabi Muhammad s.a.w dan mengikut sunah nya..

ardinihumaira said...

salam maulidur rasul, AK
;) nasyid yang tak lapuk dek zaman. sies

nabilah_2908 said...

betul la AK...time2 mcm tu..baru la nk dgr lagu2 nasyid..semalam pun kat office...buka cd lagu2 nasyid.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG REVIEW:SILENT READER

~SukEMakAn~ said...

salam maulidurasul AK
=)

Related Posts with Thumbnails