~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, February 1, 2011

Day 17 – How you hope your future will be like.

Assalammualaikum semua!

oh soalan serius lagi. sila serius Aliesha Kirana! haippp baik!

sebenarnya masa depan AK rase cm kabur2 lagi. bab kerja tetap, AK masih mencari kerja yang sesuai dengan jiwa tapi memberikan pulangan yang lumayan. hehehee. keje gomen ialah target AK tp nak dapat tu yg susah, naik turun dewan nak menjawab test n intebiu, hasilnya blom lg. xpe2.. usaha tangga kejayaan kan? heeheh..

satu harapan besar AK ialah, AK boleh terbitkan hasil karya AK dlm bentuk bercetak. buku la maksudnye ni. hihih.. AK sudah berangan nak jadi penulis sejak di zaman sekolah lagi. mase dulu2 AK ske jadi pustakawan sebab boleh bergelumang dgn buku, pastu baru AK berjinak-jinak menulis cerita yang merepek2 hihi...

AK harap sgt impian AK yg satu ni leh tercapai. AK nak jadi novelis! AK harap masa depan AK cerah dlm dunia penulisan. hehehe.. AK nk balas jasa mak ayah n buat dorang bangga. menulis pun leh dpt income kn..hehehe...

eh jemput singgah eh ke teratak penulisan AK..

Dari Tinta Aliesha Kirana

hehehe.. novel terbaru yang AK tengah hasilkan ialah


doakan impian AK termakbul eh.. hehehe. aminnnnn~~

AK harap masa depan AK cerah! AK hidup bahagia, punya suami yang menerima AK seadanya dan anak2 yang soleh. hidup AK lebih baik dari sekarang, ubah hidup family AK, n menjadi insan yang berguna serta menjadi hamba Allah yang taat. amin!

p/s : menjawab soalan tak ni? hahahaha.

6 comments:

nabilah_2908 said...

Amin....

moga apa yg di impikan..di citakan menjadi kenyataan... :)

ardinihumaira said...

amin..

;)

Prince Halilintar said...

Dun Give up Ak..selagi ade usaha i'Allah akan permudahkan rezeki AK tu..nanti boley la prince beli karya AK untuk dibace..hehe..bg diskaun taw kat prince!

rossoneri said...

haha jang geun suk tetap tak lupa

LiFe KaMi said...

bukan semua orang ada minat jadi penulis novel,hebat, teruskan usaha..:)

PinQib said...

nk bace Ak

siyes2


GONG XI FATT CHOIII
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
(\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
(=' ;') •::::::::HAPPY RABBIT YEAR :::::::::::•
(,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

|Journey from HELL|
Sorry lama Tak SINGGAH.

Related Posts with Thumbnails