~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, February 25, 2011

1st time tertinggal bas. T.T

Assalammualaikum semua!

tau x, tadi kan AK tertinggal bas. (-__-")

sebabnya.. er.. salah AK kot. hahaha. selalunya mmg AK bajet timing mantop punya. sampai2 dlm 2 saat bas sampai. takpun AK akan sampai awal dari bas.

tapi tadi AK xsempat. lagi 25 meter nak smpai kt bas, bas dah jalan. (T.T)

AK terlambat tadi sebab tengah berkemas. berkemas? nak pergi mana? nnati petang AK citer eh. heeheh.


oh bas. smpai ati tak tunggu AK, padahal AK naik die hari2 xpenah miss. (-_-")

ok, ini first time sepanjang AK pergi kerja naik bas, AK tertinggal bas. haru kan? dl mana nek bas buruk tu dulu, dia akan tunggu regular passanger die. so kalu terlambat skit pun xpe sbb die tunggu. bas rapid ni... baru tertinggal 1 saat ke belakang dh terlepas. T.T

bas ni walopun dh buruk, tapi dulu die tunggu AK..

oh ok AK, jgn salahkan bas. salah kan dirimu. ye baik!

pastu bila dah tertinggal bas ni, nak tunggu bas yg seterusnya, setgh jam kemudian baru ada. (-_-")

AK masuk keje yg kol 8.50 tadi padahal ofis hour start 8.30. huk huk.

6 comments:

rossoneri said...

oh kalau dapat pemandu bas yg tak ada belas kasihan, mmg dia jalannnnnnn biarkan kita berlari2 di belakang dia..

nabilah_2908 said...

alahai..kesian AK... :)

boss tak marah kan..masuk lambat sikit..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HAIWAN BERWARNA PELIK

aliesha kirana said...

@dreamy : aah. sedey la nasib cmni...

@Nabilah : xmarah kot. hahaaha..entah! hentam sajalah..haahahah!

Prince Halilintar said...

xpela AK, jadikan sbg satu pengajaran utk arini..sekali sekala lambat best gak kan..hehe

p/s:beli kete je AK..hehe

Dilla Ady said...

sesekali mmg kite akan terlambat...

tp sesekali jgn selalu...huhu

AiDa AzRyN said...

tetiba aida teringat yg aida dan kwn aida terlepas bas dari kl ke perlis. last2 terpaksa naik bas lompat.. sampai lewat malam lak tu.. T.T

Related Posts with Thumbnails