~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, February 1, 2011

Melayang Gemilang Seketika~~

Assalammualaikum semua!

hari ni AK busy la. bos asyik suruh buat itu ini, biasalah, dia kan bos. masalahnya sekarang, AK teramattttlah mengantuk!

adussss ngantuknye, rase nak tido je ni.. fuuuuu....

-----------------------------------


ok, dah balik dari rehat, dah segar balik lepas gosok gigi sebelum solat tadi..hahahaah.. sori xdapat nk update awal td, bos ade kt ofis, hihihhihi.. nak wat cmne, kene laaaa utamakan kerja dl kan..heheeh..



semalam AK tgk cerita Gemilang, for da first time, haha. minggu lepas AK mls nk tgk sebab masa tu mengantuk sgt. hihi. so minggu ni baru dpt layan, itupun dah hujung2. not bad la citer ni. buah tangan Khabir Bhatia memang selalu tak menghampakan kan? hehehe..

walopun agak nyampah ngan Shah Jaszle sebab kontroversi tak abis2 hahaha tp AK layan la jugak sebab ade Tiz.. hihhihi. ok la kan, kisah orang dulu2 nak memberikan kesedaran tentang pentingnya pendidikan untuk masa depan.

AK belum addict lg ngan citer ni, tapi boleh la nak layan. cerita serius n agak berat. hehehe. tapi byk pengajaran la dlm ni kan. heheeh~

3 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm...not bad la cerita ni...

AK tgk tk drama trilogi cinta kt tv1..best juga...adaptasi novel karya sharifah abu salim.. :)

ardinihumaira said...

dni lom tengok lagi :D

Miss Green Rose said...

nabilah_2908: sye pon tgk drama Trilogi Cinta uh. tp da tamatkan ?? hee ~
Rosyam Nor nye syarikat yg terbitkan. :p

Related Posts with Thumbnails