~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, February 8, 2011

Termalu di situ..... (-____-")

Assalammualaikum semua!

ok cerita lucu di tengah hari ni. (-___-")

tadi AK sorang 2 je kt ofis, yg lain sume still lunch. pastu AK nak solat kt tmpt biase AK la, tepi meja tu. tup-tup AK dgr pintu diketuk.

dgn teragak-agak, AK bukak jelah dgn lengkap bertelekung solat. terkejut mak, orang asing der. bukan budak ofis AK. oh agak malu di situ.

dah le dtg nak mintak dokumen, terpksa AK pegi tempat AK, amik dokumen, bagi dekat dia dalam telekung solat. (-___-")

ok, ni bukan AK. tp sebab kak Wardina sgt lawa, so AK tepek gmbo die..haahahah!

pastu dah settle, dia dh keluar, AK sambung la solat balik. pas dah abis, kwn AK dh ade dlm ofis. dia ckp la kt AK. budak yg AK bg dokumen tu jalan turun tangga sengih2. heheehehe. adussss, maluuu gilerr!

mesti budak tu kata AK ni buat ofis mcm umah AK sendirik kan? jalan2 suka hati dlm telekung. aiyooo. maluuu.. (T____T)

p/s : dalam ofis memang xdibenarkan pakai kasut. so bersih la karpet. hehe.

5 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe..apa nk di malukan..keadaan memaksa.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
WHERE RAINBOWS END

Anem arnamee said...

Agak comel okkay.hihi. gelak juga baca :)

ardinihumaira said...

heheh nakal ye Ak ;)

Prince Halilintar said...

hehe..sekali sekala ape salahnye..haha

Hafzan Sarah said...

lelakikah orang itu??he heh

Related Posts with Thumbnails