~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, February 25, 2011

Mahu Ke Kuala Lumpur hari ni! hihihihih~

Assalammualaikum semua!

mcm AK ckp, AK nak citer kan, kenapa AK berkemas pagi tadi sampai terlepas bas kan? hahaha. sebenarnya.. hehehe..

AK nak pergi KL malam ni.

untuk apa? hehehe.. kawan baik AK nak kawen la. sob sob.. T.T. eh bukan sedih. happy sgt. heeheh.

jap2 nak tunjuk gambar kejap.


 ok cepat teka, antara 4 orang ni siapa kawen dl...

siapa2.. heheehe


ini kire geng AK mase matrik dl la. eh abaikan tudung AK yg tak berkelepet tu. sgt mls kelepet tudung. hahaah... 

ok cepat teka!


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tetttt!

masa tamat. heeheh..

sebenarnya kawan AK yg ni yang nak kawen... hehehe


heheehe. sila percaya. AK pun tak brape caya lagi sebab antara kami berempat, dia yang paling kecik n cm budak2.. tapi dh jodoh kan. hahaha..

malam ni AK bertolak kol 8 naik bas. n balik ari ahad nanti.. heheeh

ok la. nanti AK balik dr KL, AK citer lagi eh. eheheh.. tata semua!

p/s : doakan perjalanan AK pergi dan balik selamat eh. eeheheh... nak mkn nasi minyak!

6 comments:

nabilah_2908 said...

dah sampai KL ada org ambik la kan..? :)

hati2 yupp.....moga selamat pergi n balik... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HAIWAN BERWARNA PELIK

zacky ~786~ said...

waa... tuan yerr punyerr blog nie bile lg ?? hehee

aliesha kirana said...

thanks nabilah! aah ade org amik. hihi

Prince Halilintar said...

lpas ni giliran AK dan kawan2 la pulak kan..hehe

rossoneri said...

hati2 ye..

ardinihumaira said...

;) semoga selamat pergi dan balik cayam!

Related Posts with Thumbnails