~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, October 29, 2010

Borang Online yang Menyusahkan

Salam semua!

tgh tensen.. adus.. sistem online bkn menyenangkan tapi lebih menyusahkan..rasa nak hempok jeeeeee komputer ni.. hahaha...

ape yg AK merepek ni? haha..sbnrnye AK tgh isi borang online ni, tapi Ya Allah, byk songeh btol la mende ni.. dh la load lembab, mintak mcm2 pulak..boleh hilang sabar mengadap mende ni.. huhu...

pinjam tgn ye akak...

penah tak korang rase isi borang secara manual lg senang? tak pyh taip2 n klik2 bagai. haha.. cmtu la perasaan AK skrg.. fuhh... walopun AK belajar kos IT, tp AK tetap rase borang online ni menyusahkan pengguna, bknnya memudahkan.. huhu..

p/s : ble laa nak abis isi..fuhhh....

10 comments:

Kie-yu said...

Sabo AK..sabo..
ada hikmahnye tu

SYUHADA said...

isi borang pe wei?

SYUHADA said...

isi borang pe wei?

nabilah_2908 said...

susah bagi kita...mudah bagi mereka... :)

sabar jer la AK....(^_^)

PinQib said...

series, masa tolong anti isi borang pun amek masa dkt 3 hr

ardinihumaira said...

dni pun geram kalau bab isi borang online. huu

Hizami Rahim said...

tahu takpe.
lebih2 lagi kalau ramai ngah ushar website tu.
fuhhh.
=_=!

Anna Boleyn said...

haaa tau tak pe. hana pon meluat gila isi borang online. banyak songeh. tp nk wat cmne kan, terpaksa lerr isi.

h A n Y S said...

sgt setuju!
agak xsuke isi borang online..
sbb connection super duper lembap.
heh heh~
isi scr manual lg snang~;D

annfrendly said...

betul.. ann setuju sangat dengan entri AK ni.. ann pun selalu menghadapi masalah bile isi borang on9.. tension kekadang tu sampai naik muak..

Related Posts with Thumbnails