~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, October 1, 2010

Kisah Xcident di Pagi Hari Ini~

Salam semua!

AK tgh seriau lg..huhuhuh... pagi2 tadi AK dh ternampak excident.. btol2 depan mata..fuhhhhhhhh....

mujurlah excident tu xbrape ngeri haahah... kejadian tu berlaku mase AK tgh ade dlm bas.. tiba2 dlm jarak 3 meter dr bas... sbuah kereta n moto bertembung...pnunggang moto melambung atas kereta tu... moto terperosok bawah kereta..

tapi pastu AK tgk penunggang moto tu ok je bangun, cm xde sakit kt mana2.. cuma muka die la berkerut..maybe ade luka skit2 kot.. naseb bek 2-2 kereta n moto tu blm laju.. kalau laju AK rase parah la penunggang tu..huhhu..

pastu smpai2 ofis pulak tgk kt FB, kawan AK lak excident.. mujur die xpe2...tp kereta die yg baru beberapa bulan umurnye tu kemek la depan..huhu... nasib badan.. naseb bek die byk duit, so xperlulah risau..hahaha...



kereta kwn AK yg hitam tu..
di tempat kejadian
hmmm..malang xberbau.. kepada semua.. sila berhati2 ya.... AK naik limousin, driver i yg kene hati2..hahaah.. i xpe..kui3...

3 comments:

nabilah_2908 said...

penunggang motor tu..mula2 mmg la tak rasa sakit...tp lama2 dia akan rasa sakit...adakalanya sampai tk boleh bangun...

sepupu sy pernh kena mcm ni..nasib baik cepat bawa ke hospital..slh dia juga tk bagi tau dia accident..takut kena marah dgn ayah dia..huhu..bila dah tak tahan sakit...baru nk buka mulut..:)

p/s: kereta baru mmg macam tu...kalau tak accident...tak sah punya lah.. wajib accident..cuma teruk n tak je.. ;)

thnks utk water mark tu tau...AK nak sy upah apa..? (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BOLEH PANDANG TAK BOLEH PEGANG

aliesha kirana said...

heheeheh... ye ke nabilah..huhuh...risau pulak jadinye..hehe..

psl watermark tu xpe, xyah upah ape2..eheheh..AK ikhlas..hehe~

ardinihumaira said...

isk3... banyak gak tu kena repair.. dni pon risau gak kalau2 jadi cemni. dah la dni tak ado keje. hu

Related Posts with Thumbnails