~~Pembaca Yang Setia~~

Saturday, October 23, 2010

Cerita Hadiah Hari Kantin~

Salam semua...

selamat hujung minggu! AK blm berhujung minggu sbb mcm biase, kene kerja.. hehehehe... dah lama nak tayang mende kt atas ni tapi blom berkesempatan.. hehehe...

ok, buat-buat tak nampak model kt atas tu ye.. hahaha.. hadiah2 ni mak n adik AK dapat masa cabutan bertuah masa hari kantin sekolah tempoh hari.. hehehe..

Hamper yang paling besar tu pulak mak AK dpt hadiah pertama utk teka kacang.. heheeheh..teror tak mak AK teka..hehehehe~

AK xdpt pergi hari kantin tu sbb kerja macam hari ni la.. huuu.. rugi jer.. tp yang lawaknye ble AK ingat sehari sblm hari kantin ni. mak AK harapppppppp sangat nak dapat hadiah... dia teringin nak dapat cabutan bertuah.. so malam tu tiba-tiba dia berdoa kuat2...

"Semoga kami  bertuah esok... dpt hadiah byk2"

kami pun aminkan je lah... sambil gelak2 sbb rasa lawak.. hehehe..

then esoknya btol2 mak AK bawak balik hadiah.. besar2 pulak tu.. hahaha... memang mujarab doa mak AK..heheeheh....

5 comments:

Anna Boleyn said...

doa seorang ibu kan memang mujarab.. :) memang bertuah lah mak AK. .Anna seumur hidup baru sekali dpt cabutan bertuah. itu pun atas doa kawan blogger. hehe.

p/s : 2 hari ni anna boleyn happy sangat sebab :

2266 pageviews with 1145 unique visitors for Hana Love Nest! :)

nabilah_2908 said...

wah...besar tul hamper tu..

termakbul akhirnya doa mak AK :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NOTA CINTA

ardinihumaira said...

Alhamdulillah..
berkat doa mak tu :D

PinQib said...

wah.. hehe.. bolh x tulun sy, soh mak ak doakan pencuri kad giro sy pulangkan balik kad


Latest entry di:
Shane, si jutawan Youtube
Kau ni tak up-to-date-larh

aliesha kirana said...

Anne : hehehehe..tu la pasal..mujarab2..

nabilah : hehehe.. makbul sungguh..

dni : tul tu dni..hehehe

qib : ala ciannya.. InsyaAllah moga2 dpt balik..amin~~

Related Posts with Thumbnails