~~Pembaca Yang Setia~~

Saturday, October 9, 2010

Teringat Sukan Komanwel!

Salam semua!

akhirnya reading list tu dh ok.. nape agaknye jd cm smlm ek..hahaha... biar jela.. janji skrg dh ok..

Happy Saturday semua... heheheeh... dtg keje dgn semangat je ni, tapi kang bos masuk terus hilang smgt..hahahaha....

semalam berjaya menyiapkan sesuatu yang dh lama AK hajat utk siapkn.. hahah.. nk tau kene la pegi Dari Tinta Aliesha Kirana ok? hehehee... tp AK blom letak lg..jap lg pas publish entry ni AK nk mulakan projek tu.. hehehe...

Tahniah buat skuad negara di Sukan Komanwel sbb dh merangkul 5 emas buat masa ini.. moga2 impian kita nk dptkn lebih dr 10 emas terhasill.. amin.. heehhe..

logo sukan komanwel 1998

teringat dl2 mase Malaysia jd tuan rumah sukan Komanwel 1998, mase tu AK darjah 6..hehehe.. hari2 bgun pagi sebb nk tgk semua acara.. mmg semangat giler.. hahaha... mase tu hari2 dgr lagu Standing In The Eyes of The World, nyanyian Ella... hehe.. lagi tmbh smgt..

ble Malaysia menduduki tangga ke 4 keseluruhan n dpt 10 emas, mmg rasa bangga giler.. hehehe.. AK ingt lg mase tu nama2 macam Sapok Biki, "Agi Idup Agi Ngelaban" mmg feymes, pastun Watson Nyambek.. heeheh... ramai lg la.. mase tu mmg smgt kesukanan btol.. haha..tp sbgai penonton je la..hehehe...

moga2 kita dpt kembalikan smgt mcm tu semula..heheheeheheh~~~~

k AK nk smbung keje... daaa~

5 comments:

ardinihumaira said...

sapok biki tu dni ingat lagi :D

Sofia said...

hehe.. klu bab sukan komanwel, suke tgk acara gimnas dan renang irama.. ngeee..

nabilah_2908 said...

masa sesi pembukaan sukan komanwel tahun 1998 dulu..

sy berpeluang tuk duduk kt stadium tu n menyaksikan upaca pembukaan...

kira lucky juga lah dlm 40 org student dr negeri melaka..sy di antaranya terpilih dpt pergi ke sana...hehe..

best tu mmg best..semua free...tp masa acara pembukaan tu..dpt duduk kt bahagian atas sekali..so tk la nampk sngt..cuma tgk dr screen je..

part best..bunga api betul2 meletup atas kepala....satu pengalamn yg tak dpt dilupakan..(^_^)

PinQib said...

1998 was a glory year for us. :)

nas said...

walaweyh..aku still xleh lupe skan komanwel...zaman darjah 2...best..teringat taw...lagi2 lagu ella tuh..hehehehhee...best3...
gud luck Malayia.

jom bace entri terbaru nas klik:

sebab blog kurang digemari pengunjung

Related Posts with Thumbnails