~~Pembaca Yang Setia~~

Saturday, October 2, 2010

Salam Hujung Minggu!

Salam semua...

gmbr xde kena mengena..tp comey! Boo!!!

selalunya hari sabtu rase mcm tak mahu buat apa duduk ofis goyang kaki saja... tp malangnye hari nilah yg AK busy... huhu... 

bos tak masuk ofis tp awal2 pagi dah call suruh buat itu ini, jd terpaksa buat dgn segera xleh tangguh sbb hari ni 1/2 day je, nanti tak siap tetiba bos masuk, xke AK yg kena..huhuh...

hari ni sekolah adik AK ade hari kantin.. hurmmm.. AK xleh nak pergi.. sedey la... hari sabtu pn kene keje..beginilah nasib..huhuhu~

xde ape pun nak tulis hari ni, xsempat nk pk ape2.. hahaah... dh ler ofis sejuk yg amat, otak pn dh beku..huhuhuhu... 

jumpa isnin depan lah yer..selamat berhujung minggu semua!

4 comments:

nas said...

taw xper..
mmg xde kene mengene pon..
hahahhahaa
awak keje lagi ek..
owh...
yup2..selamat berhujung minggu gak..

zacky ~786~ said...

hehee..`
seLamat hjung mggu..!! ..
cute la gMabr budak moNters iNc tue.. eh yker cmtue eja die.. :P

ardinihumaira said...

selamat berhujung minggu juga AK ;D

nabilah_2908 said...

haih..sama lah kita...setiap hari sabtu...mmg dtg keje..tp xde mood nk keje..kebiasaannya mmg dok relax jer..

tul la..bila keje hari sabtu ni..bnyk kativiti yg terbantut..sabar jer la.... :)

Related Posts with Thumbnails