~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, October 6, 2010

Spoiling My Day!

Salam semua!

spoil la ari ni.. AK mengalami gangguan internet selama beberapa jam.. tahu tak, ni baru je AK boleh masuk blogger ni.. dari tadi AK cuba tak boleh masuk..

entah lah sebab apae, tp blogger lain ok je, so AK rase problemnye dr server AK kot... AK xboleh nak masuk FB dan Blogger...

pastu nk ym pun kwn AK ckp kejap AK online jap offline.. line mcm bengong.. hmmm..apekah punca semua ni? mula2 AK takut gak, kot2 bos AK dh banned semua laman web tu, tp pastu ble bleh masuk balik, AK rase xmungkin la bos AK wat cmtu... sekarang ni AK rase mungkin ade kaitan dengan server...

yg peliknye laman web lain ok jer..boleh bukak..mcm google, nuffnang..etc.. yg AK xleh bukak ialah FB dan Blogger, n ym AK mengong2....

apa puncanya yer..huuuuuu... selalu leh la jln2 blog kwn2 ble xde keje... td xdpt nk lawat semua..huhu...

4 comments:

nabilah_2908 said...

tp FB sy pun bermasalah gak...tk boleh buka...tp sekejap jer la...lepas tu dh ok...

myb betul..gangguan server je tu.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BELASUNGKAWA BUAT MAK UDA

aliesha kirana said...

hopefully..AK cuma takut kalu virus..mampus kene bahan dgn bos..ekekke~

ardinihumaira said...

memang rasa cam sakit kepala kalo bab ni. huhu

zacky ~786~ said...

ishk x3..~
cian yerpp...
hope "all is weLL" yerpp ..

Related Posts with Thumbnails