~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, October 28, 2010

Mimpi Yang Geli!

Salam semua!

okey..nak cerita pun dah geli geleman.. tapi nak cerita jugak..hahaha... tau x, semalam AK mimpi.. mimpi hape? mimpi mende ni ada byk gila..aaaaaaaaaaa...geli!!!


ulat gonggok kaler hitam kuning ni... yuck!!! ade byk sgt2.. AK dh macam superhero mase tu, melawan mende ni... katak2 die ngan batang penyapu...haishh..giler ah.. masuk dlm baju pn ade... gila geli..

mungkin AK mimpi ni sbb skrg kt kawasan umah AK dh byk jumpe ulat gonggok ni.. eiiiii gelinyee...

p/s : skrg ni ulat gonggok kaler merah tu mcm dh xde kn..dh pupus ke? hehe....

4 comments:

nabilah_2908 said...

kt tmpt sy ni pun bnyk ulat ni...hari ni jer....dah dua kali sy terpijak....mmg musim gak nya...huhu...

tp kn...sy rasa ulat ni menarik...boleh jalan ke depan...leh reverse ke belakang...hehe... ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
LETUSAN GUNUNG MERAPI

ardinihumaira said...

dni sealalu mimpi lipan. hu

AiDa AzRyN said...

kawan aida kata,tu ulat bodyglove~ :P

aliesha kirana said...

nabilah : tu la kan..eeiii geli la..

dni : erk..cmtu pulak..

aida : hahahaah..baru perasan..sama la..hahaha

Related Posts with Thumbnails