~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, October 15, 2010

Pasar Malam dan Bas Malam~

Salam semua!

fuhh...... lega ble audit sume dh settle..ceh macam la AK yg buat audit..ahahah..tp ble melayan karenah auditor, boleh bikin penin tau..chaos jadinya satu ofis ni 2-3 hari ni..hahaha... AK pun jadi busy jer...

ok2, enuff citer tu.... nak cerita pasal semalam... semalam tiba2 mak AK ajak pergi pasar malam, AK rase tak larat sangat, tp sebab semua nak pergi, AK ikutkan je la... bukannye apa, rase malas nak pergi sebab kena naik bas.. huhu.. ayah AK bawak kereta pergi kerja... so terpaksa la.... walopun malas..

tggu bas dari kol 8.15 sampai kol 8.45 baru bas dtg.. mmg dh bengang dh..rase nak patah balik je.. AK dh la penat, pastu kene tggu lama2 cmtu mmg hangin la satu badan..huhu.. tp ble bas dtg, legalah jugak.. pasar malam tu pn dekat je sbnrnye, hheheehe....



turun2 ke pasar malam, terus serbu gerai ayam percik.. wallaweh..heheeh...pebret ni..hehehe.. pastu mak AK mintak soh belikan kasut utk die, hehehe..ikutkan je la..skli skala for my mum~~ hehe... n ade la beberapa mende lagi yang kami beli..hehehe...

pastu tunggu bas lagi, punyalah lama, cm tadi gak... bas mmg xde.. geram lak rase...huhu... mogok agaknye sume bas ni..hmmm... pastu dah tak tahan, mula la kunyah2 mende yg beli tadi..ahahaha.. jap makan jagung, jap mkn kentang goreng...

last2 bas yg AK naik mula2 td yg AK naik utk balik... satu bas tu je kot yg ade.. heheeh..nasib ade gak, kalu x, mampus kami..hahha... 

sampai2 umah tgk2 tinggal ayam percik je bekalan dr pasar malam td, yg len sume dh dimakan kt pondok bas..apekah .. (-_-')

err...ape motif citer ni ek..citer sal pegi pasar malam ke citer pasal bas.. hahaah..pk la sendiri..huhu~

3 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe..kiranya AK n yg lain ber' picnic kt pondok bus stop la eh..heheh.. :)



jom ke APA KATA HATI pulak,
OH MALAYSIA

ardinihumaira said...

AK.. makanan tu! perghhh tahan air liur ni nak meleleh

PinQib said...

kalau kt pasr malam, suker, makan nasi kerabu jer. ;)


Jum Singgah yer

Latest entry di:
Lagu Nangis
Ciri bini idaman
Oke tak eden?


Happy reading ^^

Related Posts with Thumbnails