~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, October 12, 2010

Kek Kahwin Omputih yg macam2 Ragam!

Salam semua!!!

jom layan gambar kek pengantin..hehehe..















































Ada yang comey ada yang lawak.. ade yg cantik.. hehehe... tp lagi pelik kek perkahwinan Dr Sheikh Muszaphar kan? teheee... eh bkn pelik..sila sebut unik..hehe~

p/s : ada tak kek kahwen cmni versi org melayu? heheeheh~

8 comments:

cik QasehThya said...

huhu..
nak buat la tyme wedding nnti..
versi yang frame..
tak pon y kiss frog tu..
comel~~~ :)

ardinihumaira said...

ha ah sebab kek dr sms tu simbolik. hehe...

Clarky Afif said...

tak buat patung groom tersadung skirt bride. sure funny one...:D

Ayu said...

Kek Dato SMS mmg pelik lah. Memang lah nak simbolik ke apa ke, tapi ini majlis perkahwinan kan.. Buat la yang manis dan cantik mata memandang. Sepatutnya lah kan. Hehe.. Tapi takpelah, asalkan kedua2 pengantin suka, tak payah la kita sibuk2 kan? ;p

aliesha kirana said...

cik Qaseh : heheeh..silalah...

dni : simbolik...ekeekek

afif : hahaha...funny dow..

kak ayu : hehehe..tu laa..abaikan je la...asal dorg bahagia...ehehehe

nabilah_2908 said...

kek pemian bola tu sesuai tuk Ayu raudah & zakuan tuk perkahwinan mereka nnti...hehe.. :)

aliesha kirana said...

hahhaha..seswai sgt nabilah..eekekeeke~

PinQib said...

ohh.. nice sedapp =)

Related Posts with Thumbnails