~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, November 12, 2010

Luka Kena Kertas~

Salam semua!

heheeh..nak ngadu ni... xkire, nak ngadu jugak, sebab tak ada kekasih hati untuk diadukan, AK nak ngadu la pada belog kesayangan AK ni..hahaha! euwww.... tak kuasa i hahaha...

ok la, xde papepun. cuma terluka dek kertas hihihih.. AK mmg penah dengar ade org terluka kena kertas, tapi AK cam.. "eh boleh luka ke kena kertas...tipooo laa" hahaha.. mmg xbrape yakin..kui3..

pastu semalam AK nampak la beberapa bulatan lobang kertas.. paham x? mesti tak paham.. hahah.. kan bila kita punch kertas, akan ade kertas bulat2 tu.. pastu ade yg terbang ke atas fail, sbb puncher AK mengong skit.. so AK pun kuis2 la dengan jari..

okeh ini failnye...
ok, AK kuis2 laa fail tu.. tgk2 jari AK dah luka.. hahaha..






ok abaikan kuku yg kontot tu, abaikan jari yg tembam tu, abaikan tahi lalat tu.. hahaahah.. fokus pada darah.. darah!!!! eh drakula2 dan pontianak sekelian jgn fokus..hahaa~

itulah kisah budak yg xpenah terluka kena kertas, saje nak tunjuk kt blog.. haahahah!

11 comments:

..hizamirahim.. said...

tahu takpe.
kertas tu tajam sebenarnya.
XD
zami beberapa kali jugak luka kena kertas tu.

Nur Areefah said...

saya pon pernah terluka kena hujung kertas..perit wooo lagi tajam dari pisau..hoho

latest : new domain name | http://www.nurareefah.com/ | lets exchange link

Zaidah said...

kertas tu memang tajam...lelagi klu yang baru photocopy lagilah tajamnyer...

nabilah_2908 said...

sy pun pernh kena juga...dlm tau hirisan kertas tu pada jari...mcm areefa kata...lebih tajam dr pisau...

jom ke APA KATA HATI pulak,
CHEATING IN EXAMS

sekamar rindu said...

sakit ni kan....tak apa..sakit tu penghapus dosa..:)

Prince Halilintar said...

kertas pun tajam taw..prince byk kali dah kene..so hati2 la bile pegang kertas..kalau luka mmg sakit jugak la..

nur said...

pernah gak kena.. memang sakit
ALL IN ONE

ierahaziera said...

kiter pon penah kene ak...
pedih oooo

ardinihumaira said...

dni selalu gak kena. paling pedih masa terkena kat pp. adeih

PinQib said...

hikhikhik..
macam citer twilight lak

PinQib said...

hikhikhik..
macam citer twilight lak

Related Posts with Thumbnails