~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, November 4, 2010

Cerita Malam Hari~

Salam semua!!


tahu tak? adik AK yang darjah 5 tu pergi kem jati diri semalam.. hari ni die balik la.. tapi kan.. ble dia tak de sehari pun rasa macam lain..hehehehe...

mak AK lg la..gelisah semacam... ble cerita kat orang adik AK p kem pun mata bergenang.. huhu..biase la...anak bongsu kesayangan die..

ni la budak busuk tu..hehe
so malam tadi mak AK ajak ayah AKpergi jengok2 die kejap dekat kem.. konon2 nak tgk dari jauh je.... jd spy hheheeh...

pastu cari punya cari kem tu sesat pulak..hahaha..cari lg, akhirnya jumpa! jengok2 adik AK, sonok die dok makan dengan kwn2.. hehe..
gmbr kabur la...heheeh..budak hepi kt kem

nampak2 mak AK terus lari pastu cakap.. 

"Mak ni, malu la adik..."<----guna nada manja.

die malu sbb kami dtg jenguk kt kem..hahahaha.. nak buat cmne, mak AK risau kt die... anak manja..ish2..eheheheh...

pastu tgk jap balik la... then makan2 kt tepi pantai kejap..hehehe..sori xdpt tngkap gmbo, hp xde flash..hehehe..suasana gelap..

AK makan laksa, perggh kuah die pekat giler, tapi pedas, byk cili api n laksa die liat mcm xcelur lama. huuu..terbantut selera den.... makan pn xabis..huhu..

eh apa nak cerita ni, cerita cam bosan jer..huhu.. erk!

5 comments:

nabilah_2908 said...

hehe,,,,nasib baik kem tu dekat...buat nya jauh...lagi sedih mak AK gaknya.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
JERAWAT DAN DEEPAVALI

Weeda said...

wahh..weeda gi kem mak tak pernah pun jenguk..

Lizzie Yasmin said...

hahaha.. baya adik aku lar.. nie... hahaaha.. mesti maja nya sama jer..

PinQib said...

haha. boleh jd the next spy.. wakak..

zacky ~786~ said...

laksa yerr gambo xnk tgkap plak. ? hehe.. :PP

Related Posts with Thumbnails