~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, November 15, 2010

Serba tak Kena!

Salam semua!!!

aaaa, dah transfer gambar semalam. tp cari dlm pendrive xde pun.. aaa.. AK dh salah letak ni...errr... sob sob... xleh nak tulis entry tu.. terpaksa meraban mende lain.. huhu..


entah kenapa serba tak kena pulak AK rase minggu ni.. macam-macam pulak yang berlaku.. nak cerita satu persatu pun macam malu pulak.. hahah..

contohnyeee... smlm AK topup laa kredit, tgk2 tak masuk-masuk kredit tu.. pegi kedai balik kedai dah tutup.. arghhh!!! dh le AK ni malas nak topup.. ble topup cmni lak jadi.. melayang duit AK..

tapi AK doakan moga kehidupan AK kembali normal... huuuuuuu....

p/s : ilang mood terus nak tuliss entry.. wuwu.. sbb gmbo ilang mane ntah..jap gi rajin AK menaip entry lain pulak..sob sob..malang nasibku!!

6 comments:

..hizamirahim.. said...

haha.
tu ah.
gi topup kat mesin ATM je.
lagi sonang.
XD

nabilah_2908 said...

sabar lah AK...biasa lah hidup kita ada kala kita rasa best...adakalanya tidak... sabar eh.. ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
REUNION

Zaidah said...

pakai line pun senang jugak...

PinQib said...

Allah sedang menguji AK.m sabaq noh

ardinihumaira said...

betul3.. macam zami.. topup kat atm pun boleh AK

ordinary89art said...

saba..tenangkan diri k

Related Posts with Thumbnails