~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, November 9, 2010

Tuesday Blues?

Salam semua!

Happy Tuesday! owh org lain Monday Blues, AK pulak Tuesday Blues.. hahaha.. malasss rasenye nak buat keje..fuhhh... mujur bos blom masuk, kalu tak lagi seksa.. hahaha~

mata pun rasa berat jer ni.. hmmm... makan sarapan pun tak abis, rasa macam tak lalu.. haha..eh boleh caya ke ek? hahaah.. ntah, perut dh kenyang.. skrg pun dh xlalu mkn nasi lemak pagi2, makan roti jer..

adekah ini petanda nak kurus? hahahaah... xde maknanya.. wakakakaa~

ok la, nk tuesday blues balik.. sementara tu tgk dulu lukisan yani.. AK nak cari mood balik.. haha~

arnab comey
kucingggg...
AK tgk lukisan die, AK pun terkejut..hahaha.. lawa la pulak.. guna PAINT je pun.. hehehe... teror imaginasi adik AK kan? hehehe..

k ah... ilang semangat ni.. nak cari inspirasi kejap.. daaa...

heheheh~

4 comments:

..hizamirahim.. said...

wah.
ada talent tu.
apa kata suruh adik AK amik kos yg berkaitan dgn animasi & grafik ?
XD

AiDa AzRyN said...

fulamak~ pandainye dia lukis~
psssttt:lau ak blue tuesday~ aida lak purple tuesday~ ahaks~ *tetiba XD

aliesha kirana said...

cikgu zami : adik AK baru umo 11 tahun la..hahaha

aida : ahahaha..lawak2.... AK nak pink tuesday la..boleh>hehe

ardinihumaira said...

comelnya dia lukis. kalo dni lukis orang lidi pakai paint tu pun tak menjadi tau AK :D

Related Posts with Thumbnails