~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, November 29, 2010

Susahnya nak Jadi Ulat Buku!

Salam semua!

novel yg cuba kuhabiskan minggu ini... nasib bek sempat..lawak xingttt!

sebenarnya dah lama AK tak membaca, tau x? huhuhuh.. memang membaca tu hobi AK, tapi dh lama xpraktikkan hobi tu sebab byk kekangan... byk mende yg AK nak kene buat dari concentrate membaca jerr...

ok, cuti hujung minggu tu, AK saje la nak mula balik hobi AK tu, nak membaca.. duduk la AK membaca, eh tak duduk, baring2 la AK atas katil sambil membaca...

pastu kan, baca punya baca..tiba-tiba mak AK tego...

"tak de keje lain ke hah? asik berkubangg je..."

seee.... AK baru je nak praktis hobi AK, mak AK dah mengamuk.. how? hahahaah... mak AK bkn bley tgk AK dok diam je, membaca.. hahahaah... 

jadi hasilnya... buku yang sepatutnya boleh habis dlm masa beberapa jam, AK habiskan dlm masa 2 hari.. gara-gara tak mahu mak AK nmpk AK asik membaca jer.. uhhuhuhuh~

p/s: bkn mak AK tak menggalakkan anak2nya membaca, tp mak AK xske tgk anak2nya nmpk malas je. tak buat apa..hahaha~

p/s lagi : review tentang novel Karipap-Karipap Cinta ni nanti AK tulis dalam blog Dari Tinta Aliesha Kirana okeh? tgk la rajin nnti hahaha~

2 comments:

nabilah_2908 said...

sama lah kita..lama betul tk melayan novel...ada tkde pun..baca yg ada kt majalah je..huhu..

pasal karipa2 cinta ni...cerita ini akan di filemkan..pengambaran dah di mulakan...tp tk sure bila akan keluar panggung... :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
PLAN TAK MENJADI

PinQib said...

nanti buat re view eh ak
nak tau gak citer dia cmne

Related Posts with Thumbnails