~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, November 8, 2010

Day 3 – Your idea of the perfect first date

Salam semua!

ok meh nak cerita sikit.. hahaha.. perfect first date? echewah! xkuasa mak.. hahha.. bg AK, AK lebih suka membayangkan sebuah taaruf pertama.. heeeeeee...

saat pertama kali bertemu dengan insan yang bakal di jodohkan dengan kita, saat tu mesti debaran dalam dada macam pelari pecut kan? haha..

hahah..macam cuak tapi indah je perasaan tu..hahaha.. giler kelaut AK ni..

ok2.. seyes.. first date? ok la.. AK bygkan first date dgn bakal husband AK la, lepas kawen.. heheh.. mula2 pergi makan kt restoren yg romantik gitu.. hahaha... xyah candlelight @ hotel mewah pun takpe.. restoren jenis pondok2 yg suram tu pun besh.. haha..

cmni r restoren tu.. haha..NR cafe..my feveret place.. ahahaha~

pastu, pergi shopping, erk... mcm baru kawen terus nak kikis duit suami jer bunyiknye... hahaha..xdelah..just window shopping, jalan2 sambil berpimpin tangan.. hehehe...


pastu leh gi tgk wayang, especially citer romantik, nak nak citer hindustan.. hahahaa.. erk mesti laki aku tdo dlm wayang cmni..hahahaha


pastu.. hmmm pastu balik rumah sambung tgk tv, walopun ngantok, degil nk tgk jugak..last2 terlentok kt bahu encik suami.. pastu tiba2 ade orang gerak... "sayang, sayang.."
senyum je dlm tdo.. pastu..

"Woit kak! bangun la.. apa senyum2 dlm tdo ni..nak tdo smpai petang ke?"

cmtu la kisah perfect date saya.. hahaah... kisah di atas cuma rekaan utk sedapkan penceritaan..hahaha~

4 comments:

..hizamirahim.. said...

wah.
bagus2.
semua bermula dengan angan2.
XD

aliesha kirana said...

hahaha..encik zami... kan?

ardinihumaira said...

;)
cepat sambung cite lagi AK!
best lak dni baca.. teringin nak wat day to day gak ni :D

aliesha kirana said...

hahaha...baik dni! dni pun join la skli..heheheeh~

Related Posts with Thumbnails