~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, November 24, 2010

Ke Majlis Pertunangan Teman..

Salam semua!!

Hari tu dah janji nak cerita kan? psl ari Sabtu lepas. meh cni nak cerita pasal kenduri hari tu, owh tak sempat sungguh nak mengupdate.. mcm2 jadik, busy manjang....heheeh..

ok2.. mari lah kita ushar gambar sepanjang majlis tu.. biarkan gambar berbicara.. AK dh penat nak bercakap..lalalaalaa~

di dalam kereta... AK dibelakang..
tunangan orang...
cantikkan baju die!!! aaaa
cari AK..eh takyah la... besar cmtu xnmpk lg memanggg laa...
tunangan dan encik tunangnyaa... btol ke ayat ni? tehee
cincin risik n tunang yanggg meletoppp!
si kembang semangkuk yang sama kembang dengan bunga.. lalalaaa~
hehe.. AK nak ucapkan tahniah buat kawan AK.. Fini yang sangat cantikkkkk hari tu.. heehheeh.. selamat menjadi tunangan orang.. hehehe.. sonoknyeee... ble AK pulak ek.. teheee...

p/s : perasan tak ade kawan AK yang AK penah citer dulu kat SINI dan ENTRY ni dalam gambar atas tu? hehe..

10 comments:

ardinihumaira said...

AK!
veil dia lawa :D

aliesha kirana said...

die buat sendiri dni!!! lawa kan..simple but nice..heeheh~

nabilah_2908 said...

nice la...sweet je in pink... :)

ha...perasan gak kawan AK tu...mula2 tgk mcm pernah nampak jer...bila baca part yg last sekali..betul la...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
COMMENT BOX

Prince Halilintar said...

selamat bertunang tuk kawan AK TUE..AK bile lak?hehe

aliesha kirana said...

sweetkan? hehehe.. heheeh..nabilah pandai!!

ierahaziera said...

ak bile pulak??

SYUHADA said...

comel...tp bile tgkp gmbr dr depan tu nmpk mcm seksi sket..hehe..ella, ko bile plak?

aliesha kirana said...

iera : lmbt lg la..huhuhuh

ada : hahaha..ko ni cmla xtau... aku ni xde sape..hahaahaa

Cik Gallus Gallus said...

akak bile pulak nak bertunang??

PinQib said...

pink pink pink..
no komen

Ps- SORRY LAMA X LAWAT. BZ N LINE COVERAGE X BAGUIH. HAVE A NICE DAY

Related Posts with Thumbnails