~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, November 3, 2010

Mimpi Ular?

AWAS : YANG PHOBIA ULAR JGN TGK..HAHA

Salam semua!

ble ckp pasal mimpi ular, mesti org ckp ada orang nak datang meminang kan? ahhahaha... semalam AK mimpi ular tau.. hahah.. tapi tak rase pun ada orang nak datang meminang...


semalam AK mimpi ular tu ala2 cm ular sawa skit. tapi memang mcm seram skit..lilit2 badan AK..tapi xde la sampai mati..hehehe... risau jugak sbb org tua penah cakap kalau mimpi ular hitam, maknanya ada sihir2 cmtu.. huhuh.. tp AK pun tak ingt sgt ular tu kaler ape, tp cm gelap je.. tapi jgn la percaya sgt ramalan tu.. hehe...

lagipun AK rase AK tau sbb pe AK termimpi ular ni... sbbnye sblm tidur semalam ternampak iklan filem Hsss kt dalam tv.. yang Mallika Sherawat jd ratu ular tu.. haha..


rasa gak nak tgk citer ni.. heheeh.... tapi cm ngeri jer.. hahahaa... giler, MS smpai xleh minum air @ ke bilik air sbb pakai costum tu.. giler berkorban apa saja demi lakonan hahah..

p/s : tingin bela ular sawa albino! hehe~

13 comments:

nabilah_2908 said...

apa yg sy tahu..mimpi ular bermakna ada sihir disekeliling kita...

sekiranya dlm mimpi itu kita dipatuk..bermakna..sihir tu dh masul dlm badan kita... ;)

mcm best jer kan cite ular tu...huhu...nmpk real.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAH NOMBOR

aliesha kirana said...

heheeh..tu la nabilah..heeheh... rase nk tgk gak..tp cm takut pn ade..haha

Aizat Shafiq said...

same la kite...
memang teringin nak bela ular sawa albino...
hari tu ade orang tanye...
kalau nak beli RM1800...
yang kecik punya...
takde duit lagi la...
=)

aliesha kirana said...

mahal der! heheeh..tinginnyaaa~

pena said...

pena prnah dengar jgak dlm satu cramah agama.. mimpi ular ni ada kaitan dengan sihir..

aliesha kirana said...

tu la pena kn..ish takut la pulak..huhu

Nismo BluebirD said...

cewahhhh....kalau ada org nk datang minang ok la...kalau tetibe je malam ni ular tu relax kat bawah katil awk...kalau ular sawa takpe lagi..ieee...skali datang ular king kobera daa...ppssstttttt...hehehe

ierahaziera said...

kite da penah bergamba ngan ular...
best2...hehehe

Anna Boleyn said...

huh hana pon ada mimpi ular baru2 ni! serious seram sangat rasanya sampai terjaga dari tidur. hmm~ btw, mr d.o.m pernah cerita dia mimpi ular hitam. orang ada jgk ckp maksudnya kena sihir. takut jugak.

Sofia Karim said...

Memang betul kak.. Kalau mimpi ular maksudnye ada sihir tu.. tp, ape2 pun, ingat ye sebelum tidur baca doa semua, semoga sumenya berada dalam perlindunganNya...

nmpk best gk cite Hisss tu, lebih2 bile tgk iklan kt tv masa ular tu makan org kot.. eeeeeee.. geli tp best!!

ardinihumaira said...

yang dni tahu mimpi berkaitan ular...


ular patuk : ada orang terpikat/ nak meminang

uar mati : ada yang meninggal

ular banyak : ada musuh


ular tengok / dekati kita : ada sihir


huuu

PinQib said...

tgk trailer kat utube, besss.. ^^

~SukEMakAn~ said...

haha
sanggup kan die
tp tgk trailer cite nie mcm bengong je muke ular tu

Related Posts with Thumbnails