~~Pembaca Yang Setia~~

Saturday, November 20, 2010

Mood Ke Laut~

Salam semua!

entah kenapa rase mood blogging dah ke laut... rase malas! dh le byk kejeee kene settle kt ofis.. mmg xde mood sungguh la.. huhu..

rase cm nak tdo kt cni jer..ngaaa

sori if AK busy sejak 2 menjak ni n xupdate blog.. sebab memang tak sempat nak update pun..terlalu busy.. hihi...

ble ade mase nak update cm sekarang ni.. blur pulak mahu nulis ape...haha.. pang sklik baru tau! asik-asik xde idea.. haha.. jemu laa orang yg  dtg belog ni haha..


owh sblm lupa..ramai pulak yg nak kwen ujung tahun ni kan? biase la..kenduri dah berderet dah ni.. hihi.. hari ni pun AK ade nak pergi kenduri kawan AK tunang.. hehe... tahniah lah pada semua ye...

AK? malas pk dah pasal kawen.. tggu je lah.. hahahaah~

oklah... nak stop meraban.. selamat berhujung minggu semua! hehehe~

7 comments:

ardinihumaira said...

kita je yang lom kawen AK.. duk g kenduri orang je. huhu.. bila la nak sampai seru kita lak. kena nyanyi lagu kau ku seru misha omar dah la pas ni. heeee :D

p/s: alang2 mood ke laut apa kata kita pun ke laut sama. macing obor2 macam spongbob.. :D larikssssss

..hizamirahim.. said...

huhu.
takpe2.
kalau dah jodoh, tak ke mana.
yang beza, lambat dgn cepat je.
kay ?
XD

cik shabah said...

nak kawin jugakkk =(

AiDa AzRyN said...

aida pun xkawen lagi ni~ >_<'

http://www.aidaazryn.blogspot.com/

ordinary89art said...

hujung tahun = musim mengawan! hehehe

Anna Boleyn said...

huhu anna pulak..mnggu lepas mood blogging ke laut. busy pon ye gak. semoga AK dpt blk mood nk blogging tu kay. :)

nabilah_2908 said...

penyakit yg sering dihadapi oleh seorang blogger...tkde mood...idea pun tersngkut...

nnti2 ada la tu semula.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HOME MADE KUIH BAKAR

Related Posts with Thumbnails