~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, April 2, 2010

Aiyark...my fault...

Disebabkan asyik ingin menukar theme blog aku, aku telah menyebabkn berlaku kecacatan pada post2 terdahulu... sbb background kali ni kaler gelap, dulu cerah jer...so ble ade post aku yg fontnyer gelap, dh xley nmpk kt template baru ni... sori yer kengkawan... aku dh try repair yg mane yg aku nmpk...heeheheh..

kalu rase nk tnye aku nape aku tukar template... hmm... jawapannyer... the less the better... ehehehe... aku rase cm nk tukar angin, lagipun aku rase cm nak tempek gambar aku kt atas skli tu, n ble aku tempek kt template asal, cm buruk la pulak... ahahaha... jd pelik... lagipun mase aku sje2 tgk blog template kwn2, aku tgk rmai yg guna dari the cutest blog in the block, n aku pn saje2 la usha kt web tu n akhirnya terpikat sbb aku rase simple is better... ala, jgn risau, kalu rindu template lama aku, ade je kt dlm *~Dari Tinta Aliesha Kirana~*, sbb aku pk better letak ctu sbb seswai dgn jenis blog tu yg more ke arah penulisan karya2 n tmpt post die lebar, so xde la pnjg sgt ke bawah..... eheheeh.. lagipun aku still syg template tu, jd aku letak la kt ctu...eheheeh...


p/s: hmm... kt cni gak aku nk ucapkan salam takziah buat keluarga Din Beramboi... kehilangannya pasti dirasai... kalu ikutkn aku mmg xminat sgt arwah mase die jadi pelawak, sbb aku rase die over, tp ble die xde, baru aku sdr yg kecerian die n lawak die lah yg akan kita ingati sbb spnjg hayat die, kita hnya kenali arwah dgn lawak2 die tu.. semoga Allah cucuri rahmat atas rohnya... amin... Al-FATIHAH~~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails