~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, April 19, 2010

Sy suka awak, tp sy xnk jadi biras Bung Mukhtar!

Salam..
hehe... sape ske tgk Asmaradana kt slot Samarinda TV3 angkat tangan! yer...aku yg angkat...haha... adus...aku telah jatuh chenta sama cerita ni...termasuk la heronya sekali... mesti korang ckp, woit minah, dh ketinggalan zmn la nk cite psl asmaradana... ade aku kesah? haha..
ok, aku ngaku...dh terjatuh chenta sama Shaheizy Sam..sape xjatuh cinta sama die kan? haha... aku kenal die sejak cerita Paie lagi..mase tu aku tgk budak ni cm nerd jer...tp muka baik... mase tu pn dh suke, cuma pastu die ilang jap...ntah pegi mana...hehe..
then lepas die muncul, aku still ikut perkembagan die... tp pas tgk Adnan Sempit n latest skli tgk citer Asmaradana, terus aku terjatuh chenta sama dia..haha... bg aku dia mmg sorg pelakon yg sgt bagus...lakonan die mantap n terkesan di hati penonton.
cerita ni memang best ditambah dgn lakonan pelakonnya yg mantap..hehe.. bg aku sume pelakon bjaya bawak watak dgn baik...



part syahdu...xtahan de...

ble tiz nangis cmni...mmg sedih sgt...wuwu...


mase amran nangis sbb dpt tau zizah nk kwen mase die nk ajak lari...wuwu~~

renungan yg mencairkn hati...uhhh~~


lakonan norish karman pn mantap...leh bawak watak jahat yg sgt jahat...n xkisah nk bwk watak sakit strok smpai herot mulut..hehe~~

plus, lakonan Mustapha Kamal sbgai bapa yg baik mmg xleh dipertikai..hehe... n puteri sarah pn ok... best gak.. hehe...
ok la, cukupla pasal Asmaradana... xsabar nk tgk...dlm iklan macam Amran akn jd jahat jer..hehe... xpe yg penting aku ttp ske Amran..hehe...

p/s: ske Shaheizy Sam...tp xmo berbiraskn Bung Mokhtar...cmne?hehe~~

2 comments:

luvly mya said...

suka sangat sam dlm cite nie..cute!

Anonymous said...

Mamat ni memang bagus. Macam-macam watak dia bole bawak. Aku pun tak perasan dia yang bawak watak gengster cina dalam cerita KL Drift 2. Mati-mati ingatkan pelakon cina mana ntah.

Related Posts with Thumbnails