~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, April 13, 2010

~Yani buat lawak selamba~

Jarang cerita pasal kisah adik2ku kan...asyik citer pasal Auni my niece jer...ehehehe... Semalam lepas balik kerja, sambil nonton tv, adikku yg kecik, Yani sedang asyik buat keje sekolah... aku saje la menyibuk tnya die...
               aku: "Yani, ustaz tegoq hang xhari ni?"
               Yani: "tak."
               aku: "ustaz cakap dgn hang x hari ni?" (aku rasa sama je soklan ni dgn yg atas...haha)
               Yani: "Ada."
               Aku: "Apa dia cakap?" (muka excited nk tahu..^.^)
               Yani: "Yani, buat kt depan..." (dgn wajah selambanya)
terus aku gelak berdekah-dekah... org lain paham x lawak ni? hahahaa. mende la yani ni~~~

ni la budak ske buat lawak tu... dh darjah 5 tp manja cm budak tadika...haha~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails