~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, April 27, 2010

Gambar Unik dan Lain dr Lain~~haha!

Salam...
sebenarnye xde idea pagi2 ni...hehe...tp gatai nk mengupdate jugak..haha.. brape kali menaip dh pastu padam balik, taip padam balik..haha...
so meh la kita layan jer gambar2 merepek dr aku...hahahaha~~~ unik nye sume mende ni sbb ni sume mende aku...wakakakaa~~gambar ni adalah koleksi peribadi aku...xde kaitan dgn sesape yer..hehe..


ini adalah sekor ba*i lembu... tp ade ckp badak..aku lebih ske gelar die lembu pink..hehe


ini due ekor bear... sekor mashi, sekor lg xde idung..haha..


ini kura2 sedang berjalan...tp sbb kepala die berat, jd die sgt slow~~


ini buku yg kupinjam di library mase tgh berusaha siapkn final year pojek...tahun 2008..hehe


ini kartun yg kuconteng dlm buku rujukan aku yg berat 3 kilo...


ini 2 pasangan yg becinta yg dh kwen ye...


ini sebuah keluarga bahagia~~


ini sekor ikan belaanku...tp dh arwah~~


die ni pn dh arwah...sob sob..


kenangan dulu2... mp4 tu dh rosak ye..wuwu..


harta aku yg berwarna pink~~


ok, mau minum dl... yg penting selalu senyum ya...hehe~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails