~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, April 30, 2010

Jatuh! ini bukan lagu Adam AF~

Semalam lepas keluar toilet, aku hampir terjatuh dek kerana lantai yg licin n selipar jamban yg dh xde bunga..hak hak... pastu teringatla kenangan dulu2...heeheh~~
aku ingat lgi... mase tu aku masih belajar kt Kolej Mara Kulim, minggu tu minggu exam MUET... mlm tu kami keluar nk beli makanan... tgh berjalan2 dgn ayunya... aku selisih dgn bebudak lelaki kelas aku... kontrol ayu je la...lagipun bkn ade sape yg aku ske pn dlm kelas aku tu..hahah...

tgh asyik berjalan, kakiku tersadung batu.... bedebab... terus jatuh terduduk... kwn aku, Shud soh aku bgun cpt2 sbb xde sape nmpk lg... tp dlm keadaan yg panik... mmg la xde kudrat nk bgun lg..hahaha... pastu bebudak laki tu nmpk la..tp sbb dorg baik, dorg xgelak kt aku..mekasih..
then mase minggu sukan, aku dgn semangatnye menolong menghias khemah sukan tu... sedang asyik menghias smbil borak dgn sorang mamat ensem, tetiba, aiyark...terpelecok pulak...jatuh lagik!!! depan mamat ensem lak tu... malooooo~~~ die tersenyum-senyum jer...naseb bek la xramai nmpk...naseb badan...haha...

then, kt umah lak... beberapa bln lepas, aku sibuk membasuh dapur.... curah air, berus2, tonyoh... mop... segala mcm la... tetiba... alamak...lantai licin sbb sabun... kali ni jatuh yg lebih teruk dari biasa... sempat aku pegang kt sinki... sampai bengkok singki tu sampai skrg..haha.. tp kali ni jatuhan yg sangat sakit... sbb lantai licin... n jatuh dgn kuat.. sakit pinggang den..naseb bek xruntuh umah..haha..tp mgkin ade gegaran skit kot...mybe dorg ingt gempa bumi...wahahaaa..tp sakit wooo....aku jatuh lagi~~
rase nk nangis ble jatuh~ sbb malu n sakit...hehe~~



No comments:

Related Posts with Thumbnails