~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, April 28, 2010

~Aku Maafkn Dia~

Salam..
smlm emo smcm jer kn?haha... ntah la..nk wat cmne...aku terlebih geram ble ade org yg rase diri die bijak pndai dlm menilai tp sebenarnye xtau mende pn... cerita psal yg 20 tahun lepas... xtau pun psl perkembagan skrg..pastu sibuk2 nk ngaku die teror sgt psl bab2 tu...
ah...sudah la...aku dh maafkn die sbb naikkan darah aku... itu lah jadinya bila kita ni berlagak tahu sedangkn kita xtahu... aku cukup xsuka org cmtu... senang2 hentam mende yg die sndiri xpenah tahu... please stop that nonsense ok... kalu nk kritik pun, kritik secara berhemah, tunjuk bukti yg terbaru, bkn menghentam secara membuta tuli...
aku sbnrnye xsuke masuk cmpur hal2 blogger ni... aku pun jrg bg komen walaupun kdg2 aku xsetuju... sbb bg aku biarlah org dgn pendapat masing2... cuma bila sampai satu tahap, aku rase mende tu xbtol, xkn aku nk diamkn jugak... lagipun mende yg dihentam tu ialah minat aku... ahhh...sudahlah..hr ni xmo pk dh psl hal smlm... satu je nasihat aku..please la respect each other...kalu ko xminat pun jgn la hentam mende yg org minat..kecualilah mende tu mmg xpatut dibuat...mcm main judi ke, minum arak ke...buat maksiat ke... tu mmg la kene tegur..tegur je ok, bkn hentam...
sorilah, semalam aku mcm dinyalakn api amarah oleh syaitan..rase mcm teruk lak ble emo psl hal kecik ni... hal duniawi lak tu.. tp mmg aku sgt terasa dgn statement membuta-tuli itu...
ok la...sudah mahu lupakn segalanya..xmo simpan dlm ati lagi...nyahkn segala amarah ini... aku maafkan dia seikhlasnya... dan maafkn aku andai dia terasa aku ni emo~~


No comments:

Related Posts with Thumbnails