~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, April 23, 2010

Kenapa Asyik Lagu yg Sama?

Salam...
sbnrnye aku pelik dgn stesesn2 radio ni... byk sgt lagu2 dlm malaysia ni... kenapa lagu sama jugak yg diputar dan diulang ek?aku tahu la ramai yg minat lagu2 yg dipasang tu...tp kalu sehari smpai 10x putar...naik muak aku dgr... hampir dibuatnya... hadoiii...
kt ofis ni memang sepanjang ofis hour terpasang je radio tu, n ade satu stesen radio ni yg sllu dipasang kt cni... tp aku rase muak giler dah dgr... huhu... cubalah pasang lagu yg yg lain lak...asyik2 ulang yg tu...aku rase ade la dlm 30 lagu yg dia ulang2 main sehari..hahahaah... jemu gileerr...
try la pasang lagu cmni ke?



azzam idola kecil 2- kekasihku~~



terbaik!!



sekali skala layan la hindi hehe~~

haaa...kan mcm2 lagu ade...nape msti asyik lagu sama jer dipasang...geram tol!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails