~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, April 22, 2010

Cicak Oh Cicak~~

Salam...
nape ye dgn cicak..hehe...actually ini kisahku bersama sekor cicak...
suatu hari aku smpai ofis, baru je aku nk duduk kt kerusi ofis tu tetiba aku terpandangkn sekor anak cicak yg sedang berada di atas kerusi.. terkejut den...wahaha... naseb bek aku tgk dl kerusi tu...kalu x penyek la cicak gelilah aku!!
pastu aku pn kibas2 la cicak tu bg jatuh dr kerusi aku... walaupun geli tp xde la smpai menjerit..kene la kontrol macho dlm ofis...hahahahah!! pastu kibas punya kibas, jatuh la cicak tu, walaupun susah giler die nk jatuh...geram aku...
then aku ingat dunia dh aman...haha...rupa-rupanya... die berkampung pulak dlm laci aku...asal ade je makanan dlm laci aku tu, mula la die dtg..ish..geram aku...tp xleh nk watpe la...xsempat nk watpe die dh lari... aku bukak laci terus die terkejut n lari..haha...

brani x aku pegang? wahahaah...tipoo... ni googling yer~~

aku rase cicak ni yatim piatu kot...so skrg ni aku anggap die haiwan belaaan aku la...wakakak...bley gitu? sape berani bela cicak dlm laci ofis r?aku jek tau...wakakakaka!
 adik aku pn ade memori hitam dgn sang cicak ni... sorg cicak penah masuk baju die, sorg lagi cicak sllu ber*k kt tmpt die ade...ble die study mase tu la cicak nk ber*k atas buku die la, kt tgn die la hehe, hmpir setiap hari la jd...cicak tu xske die kot...wahahaha~~

geli den!!

2 comments:

nabilah_2908 said...

alahai....tak suka cicak...

slm kenal dari nabilah...;)

aliesha kirana said...

hehe..i pn xske...tp cicak tu ade dlm laci..nk wat cmne..haha..yer slm kenal!!

Related Posts with Thumbnails