~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, April 28, 2010

Marilah mari pergi Mengundi~~ (^,^)

Salam..
halu kawan2...aku konfius ni..hehe... nk mintak tlg insan2 yg rajin mengundi.. jgn risau..xperlu dftr kt SPR yer..hehe... aku cuma nk tau patut ke aku buang music player aku kt bwh tu..
the reason aku dlm dilema ni...sbb ade org ckp kalu ade lagu dlm blog akn mengganggu konsentrasi pembaca..hehe.. lagu tu aku letak sbb aku yg ske dgr..hahahaa~~ xyah susah2 aku bukak player dlm komputer ni heheeheh... tp demi keselesaan pembaca..aku nk gak la dgr pendapat korg ek..hehe..
pe2 komen la kt bwh ek... n jgn lupa mengundi...
senang je nk undi...scroll jer kt bwah tu...ade music player...bwh music player tu adela poll yg aku wat tu...sambil2 tick tu dgr2 la lagu tu same ek..ehehe... enjoy..

haa...kt bawah tu cmni la..hehe~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails