~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, April 14, 2010

Aku mahu cek Nuffnang!!!~~~

salam..
wahahaha...semenjak makin aktif berblog, makin byk la blog yg aku jumpa n mkin byk mende yg aku bljr... antaranya ialah nuffnang~~ dulu2 xpeduli psl mende alah ni, tgk kt blog kwn2 ade iklan pn cm jeling2 jer...haha... xtahu ropanya mende tu bley wat duit...
skrg ni barula terhegeh-hegeh nk join n teringin nk buat duit... kalu bleh dpt cek dr nuffnang sekali je pun aku xkisah... waaaaa!! giler teringin ni...hahahaha... tp yer laa... cuba la tgk skit follower aku brape kerat jek... tgk kwn2 pling kurang puluh2... ade yg dh ratus2 n ade yg riban2...arghhh~~~mane dorg kumpul tu r? ahahah..
mybe entry aku sume xbest kot kn?hehehe.... dl mmg la niat buat blog ni utk bersukaria je...tp ble dpt tau yg berblog pn duit leh masyuk...adoyai..teringin rasanya..haha...dh la aku ni sllu pokai..atleast dr berblog saje, leh gak duit masuk...hehe...
skrg ni dh mulalah giler nk feymeskn blog...ehehehe... mula2 tgk kt blog kwn ade gengblogger terus la join, then dpt tau la innit.nuffnang tu...hehe.. wah...aku dh gila....hahahaaa~~
skrg serah je la pada takdir... aku xde la nk harap sgt...cuma saje teringin nk merasa cek nuffnang...tp cm jauh lg nk cpai jer...hahahaha.... tgk la iklan pn xmuncul2...ahahaha~~~ sewel dibuatnya~~



aku dulu yg masih xreti sgt psl nuffnang~~

tgk la cek org tu...huhu..jeles~~~

p/s: nk capai sasaran utk dpt cek nuffnang...tp xset tempoh masa la...wakakakaa!!!
Related Posts with Thumbnails