~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, April 22, 2010

Drama Asmaradana Klon filem Hindi Dhadkan?!?

salam..
hehe... tajuk cm over lak..haha... tp bg pendapat aku laaa...ade byk persamaan gak dlm kedua-dua citer ni... kisah yg dibentangkn depan kita ni hampir serupa...
ya, aku sorg peminat Hindi tegar...jd aku tau..hehe... aku leh rase persamaan yg ada...
antaranya ialah:-

1. kisah kedua2nya tentang kisah cinta 2 darjat...
berkisarkan tentang cinta terhalang disebabkn darjat, heroin berkahwin dgn org lain dan akhirnya bahagia...hero dtg semula dan cuba runtuhkn keluarga tu...
--->kalu baca sipnosis ni cm citer Asmaradana kn?tp percayalah, ini juga sipnosis sama utk Dhadkan..

2. Sunil Shetty=Amran   
-dlm dhadkan, keluarga Shilpa xizinkn die berkawan dgn Sunil sbb Sunil ni miskin n xlayak utk Shilpa, same la macam Amran yg miskin.

2. Akshay Kumar= Fariz
-Sorang yg sgt baik smpai heroin yg mula2 xske pun leh jatuh cinta..haha...

3. Shilpa Shetty=Tengku Zizah
-cintakn hero tp dipksa kwen dgn org lain, tp akhirnya jatuh cinta sama sang suami...


akshay, shilpa, sunil~~

erm... hehe...ala, tp bg aku byk jer kisah yg lebih kurg...saje la aku nk share skit2 kt cni... xde la sebijik sgt cerita dhadkan dgn asmaradana tu..haha...saje wat gimik... cuma jln cerita yg hmpir sama...haha!!
yang penting 2-2 citer aku layan n sgt skeee~~heheheehe~~~(^.^)

p/s: masih mood stress tp sj cuba tenangkn dr~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails