~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, April 30, 2010

Bas Oh Bas!

Salam...

ini bas rapid~

tadi aku hampir terlewat ke tempat kerja sbb bas yg aku sllu naik tu xsampai-sampai... aku mmg rase akan lambat punyalah hari ni... dlm ati bengang gak sbb msti dalam sebulan at least sekali aku akn lmbt ke tempat keje gara-gara bas tu lmbt... aku xpnh lmbt, aku on time hehe...
aku kerling jam, dh kol 8.15, masuk keje kol 8.30..masak laa...pastu aku tgk kanan... eh ada bas rapid, slame ni xpnh selisih rapid pagi2...hehe... dgn langkah seribu, cpt2 aku tahan, walopun tmpt yg aku tahan bas tu bkn perhentian bas...haha...tmpt aku tggu bas yg aku biase naik tu adalah perhentian terakhir bas tu...so aku tggu kt dlm kawasan tmn, tmpt bas rapid lalu kt bus stop kt dpn skit..hehe..xphm abaikan.. naseb bek drebar bas tu nmpk aku yg xbrape kecik ni..heheeh...
naik je bas mula la pulak drebar tu soal mcm2... "mmg sllu naik kt cni ke? sy baru lg..xpnh bawak area ni...mmg org kwasan ni yer? sllu naik bas pe?"
adus...byk lak soklan die..aku dh la semput berlari td..hahaha... jawab la pe yg patut... pastu leh lg die pesan..
"simpan tiket elok2 ya... ka nak nombor drebar skli?"
aiyark..pehal pakcik ni...cm gatai jer..hehe..aku senyum je laa... dlm ati rase cm terlebih ramah lak pakcik tu...huhu.. xpenah lak ade org offer aku nombor die... tp aku berbaik sangka je la..mybe pakcik tu nk ramah mesra je... xde lah sbb gatai... hehehee~~
tp pepun syukur...sbb bas rapid tu lalu tepat pada masanya, n aku pn xterlambat ke tmpt keje...hehe.. thanks pakcik gatai..haha!




Related Posts with Thumbnails