~~Pembaca Yang Setia~~

Friday, April 16, 2010

Semakin tiada duit semakin Shopaholic!

Kelmarin niatku menjejak shopping complex itu ialah utk beli kek 3 rm5 tu...haha... tp sempat la aku berjalan2 dlm tu kejap n lari dari tujuan utama... sedang asyik berjalan sempat lg aku mencekau beberapa snack yg sepatutnya aku xbeli...owh no!!! pastu terus ke tempat kek... mulalah rambang mata nk pilih...budak ofis dah ckp, xsedap... tp aku gatai nk beli jugak sbb teringin nk mkn, lagipun murah...haha... hari tu pegi secret recipe kempunan nk mkn kek xdpt... ahahah... last2 pilih la 3 kek ni...

cuppocino cake~


tiramisu cake

 n lastly my feveret of all time~~

cheese cake..hoho..

tp percaya lah...ilustrasi di atas cuma menipu... sume ni gmbr google jer...ahahah...kalu 3 rm5 mcm kek2 kt atas ni...mmg hri2 aku beli...wakakakaa.... tp mmg la kek yg dijual tu cantik2 belaka... tp sedapnyer... hmmm...biase jer... kek pn xpadat..lebih kpda kek span... woit, yg ekau tu yg nk beli sgt, jgn slhkn kek ya...
tp erk, aku bkn nk citer psl kek...aku nk citer pasal nafsu berbelanja aku yg kian mencanak... baru tgh bulan ni, tp duit cm dh nk abis...haha..
smlm lak aku terniat nk singgah lagi...jrg la hal ni berlaku sbb aku ni nk pegi shopping complex jrg skali, tp ble shopping complex tu selang 2 bangunan je dr ofis... hahahah... makin menjadi la aku... sllunyer hari sabtu je aku pegi, tp skrg ni dh mkin rjin pegi..ish ish...dugaan btol dok dkt2 shopping complex kn...hadoii~~~
smlm aku ingt nk beli pen jer, sbb pen aku sume ink cm dh nyawa2 ikan...haha..pastu ternampak lak jualan murah utk baju baby, cari la baju utk Auni n beli la... pastu masuk bhgian makanan pulak sempat la amik beberapa snack...akhirnya kluar dr shopping complex tu terus rasa nyesal...waaaa!!! habis duit aku...
hari ni lak skli lagi aku pegi.. sbb kakak yg sllu kuar mkn dgn aku ade date ngan kwn lain kt kfc, mls la aku nk ikut, sbb aku tau nnti byk la duit aku habis kalu pegi kfc...hahaha..mesti ade side order cheesy wedges punya la... n sbb aku xmo la kaco kak tu n kwn die...hehehe...
so die drop aku kt pasaraya tu... eh alihbahasa melayu lebih pendek rupanya... penat aku taip shopping complex..haha..martabatkanlah bahasa kita ya... sebab kedai yg sllu km pegi tu tutup so tmpt mkn dekat2 xde...so aku pn pegi la melenggang ke ctu, beli makanan... dan menghabiskn duit aku lagi...waa!!!

p/s: sudah terhantuk baru nk terngadah...sudah terlambat cik lela! (T_T).. (cepatlah hujung bulan...cepatlah dtg!)

No comments:

Related Posts with Thumbnails