~~Pembaca Yang Setia~~

Tuesday, April 27, 2010

Aku tak tahu antara dua...

Salam..
sebenarnye tgh konfius...hajat di hati nk beli nset baru...shhh...jgn bgtau nset lama saya...nnti die majok, terus rosak cpt..hahaha...
tp skrg dlm perkiraan utk memilih antara 2..hehe... gaji ciput cmni...nset murah la jd pilihanku...erm...yg mana ek..leh bg pendapat x?

sony ericsson z610i
nset ni dr zmn aku kt U lg aku dh berkenan... lagipun aku ske kale pink n hp lipat...


nokia 5230
hp ni mase jln2 kt pasaraya baru2 ni.. aku nmpk n terus cm jatuh cinta..hehe...

alaa....confius..wuwu...stress lak pk..hahahaha~~

6 comments:

JueHasrul said...

sony tu cantek la... tp nokia hp tahan lme...
hmmmm...

Aliesha Kirana said...

erk...tmbh confius...ahahaha

Abd Rahim said...

saya rasa nokia tu ok...sbb ctk n tahan lama...

pensel said...

HAA...BLI HP NOKIA 5800...EHEHEHE....

NOKIA 5230 TU PUN OK..TAPI XDE 3G...HUHU..5800 ADE 3G..EHEHEHEE...

cindir-rela said...

da beli ke blom ni? heheh


kalau belom, bagi saye lah.sebab saye bias..so saye pilih sony...
1: saye memang tak suke nokia.lagi2 design die.
2. saye memang suke hp flip...nampak cool
3. sony ade 3g
4. kaler pun cantik.
5. nokia tuw agak berat n tebal..sangat2 saye tak suke:)

Aliesha Kirana said...

hehe..dh beli.. sony.. tp bkn yg tu... yg len.. kale putih tp still flip.. dh lama teringin kene la tunaikan, nnti kempunan lak... haha...

Related Posts with Thumbnails