~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, April 26, 2010

Entry yg basi...tp nk buat jugak..hehe~~

Salam...
entry ni sbnrnyer nk citer psl makan2 char kuew toew hari tu..haha... walaupun dh basi...tp bia laaa...nk citer gak...haha...
sebab sbnr baru nk citer ialah sbb enie, my fren...bru jer bagi gambar2 ni...tp die xmo bg gambar yg ade wajah die...malu la kunun walaupun orgnyer cun giler..hehe... xpe la...demi menghormati permintaan die...aku xsiarkan gambar pemilik gambar... hehehe~~
ok laa...actually peristiwa ini berlaku mase exam SPA yg lepas...hmm ble ntah tarikhnye...dh ilang ingatan la..help..help...arghhh...bia jela...xpenting tarikh tu, yg penting memori..hehe..
mase sedang bersuka ria dgn hajariah kt Secret Recipe...sila rujuk entry ini.. hehe...telefon berdering-dering... tgk skrin...'Syazwin Hana calling....'  hehe...awin rupanya... awin ckp nk jumpa nnti... mmg die ade bgtau aku nk jumpa b4 ni... n aku pn dh janji nk pegi..
pas haja antar aku kt umah, aku segera menyiapkan diri, walopun rase penat blm ilang... yer laa..seharian jawab exam kn..hehe... pastu eni dtg amik bersama awin...by da way... enie n awin are my best buddy since darjah 1 ye...kira2 17 tahun yg lepas ya...owh aku sudah tua... sampai skrg we still best buddy... bestfren 4eva omputih ckp..hehe~~
mula2 kata nk mkn kt secret recipe...aku rase cm.. 'oh no, not again!!'aku baru pulang dr ctu..hehe... then cari punya cari xjumpa...akhirnya berlabuh la kitorg kt tempat char kuew teow permatang pauh da best!...


berposing dl sebelum makan... nmpk sgt muka letih doww...

sila jamu mata...


baca doa dulu ye kwn2..


termenung bg mknn hadam dulu..haha


tuan yg belanja sedang gumbira memenuhkn perut...

Walopun penat n perut masih penuh pas melantak dgn haja ptg tu, tp sbb ade insan yg sudi belanja...aku ikut jugak..hehe...xbaik tolak rezki ye adik2... pas mkn terus la balik umah... tu jer...tamat.haha... aku anak yg baik, xkuar jln2 mlm2 sgt..haha..
herm...dh ler...penat bercerita..perut sudah lapar..mau rehat kejap... c u later...

p/s: maaf, tuan pemilik gambar pemaloo orgnya..hehe~~



No comments:

Related Posts with Thumbnails