~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, April 19, 2010

Knape En.Nuffnang asyik tido?

hmm...
salam teman2...
aku tgh pelik ni...
nape la iklan xmasuk2 dlm blog aku ek?
 aku bkn la harap sgt...yer laa...
blog aku bknnyer feymes..hehe...
cuma aku ni musykil cmne mende ni sume berfungsi... hehe...
pagi td aku tgk ade iklan tetiba je kt blog aku....
then tengahhari aku tgk...dh hilang..kemana die pegi?
nape xsudi singgah lama2?wuwu...
penin la aku...
xreti la mende2 nuffnang ni...hehe...
ade sape2 rajin nk explain..bgtau la kt komen ek.. hehe...
xde la nk kejar sgt duit nuffnang...
tp alang2 ske blogging..
pe slhnye cri rezki tmbhn kn..haha...
aku xpaham!!

2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

iklan tu keluar berjadual dik... senang2 lawat blog akak kay!

Unknown said...

ha,a..xkuar sllu. tp tgh mlm dia mesti kuar. cuba online jam12 mlm..konpem ada

Related Posts with Thumbnails