~~Pembaca Yang Setia~~

Wednesday, April 21, 2010

Akhirnya Blog yg Serabut~~

Salam teman2...
bg org yg sllu masuk blog aku msti perasan kn...byk sgt widget kt sidebar tu..smpai pnjg sidebar tu..hahahahaha~~~
mula2 td ingt nk buat 3 column, pastu cari punya cari jumpa la kt blog ni yg dlm format xml...senang skit...xyah penin mata aku nk mengedit sendiri hehe...tp mslhnyer skrg, ble dh jadikn 3 column, xde lak background yg seswai... rase cm xbest balik..wuwu..
pastu try la cari template siap guna yg melambak kt web...tp dlm melambak tu pn...xde lah yg berkenan di hati...mybe sbb dh terpaut dgn template yg sedia ada..haha...last2...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
wahahahaah...
gelak dulu sebelum bgtau...
tp xyah bgtau pn korg dh nmpk..
blog ni jd cm asal semula ya...
2 column n xde pe yg berubah...
kecuali~~~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aku telah buang beberapa widget kt sidebar yg aku rase cm xperlu...
contohnya kalendar biru tu... hehe...
blog kwn sekolah lama aku... sbb ade sorg jer pn... pastu die pn lama xupdate..haha...
pastu ym chatbox... sorry la ek..xley chat ngan aku.. mcm la ko sllu online minah.. aku sllu online guna emel..so mmg xpenah on pn kt ctu..hehe~~
n aku dh letak shoutbox kt bwh spya stabil skit ruang post n ruang sidebar aku...
xde la tmpt post tu pendek jer..sidebar punya la pnjg...wahaha...
ade org nasihat... jgn letak post byk2 1 laman.. letak 2-3 jer... sbb tu tmpt pos jd pendek..hehe
ok la...aku dh puas ati...
blog aku dh xserabut dh..
korang rase cmne? hehe~~


peace no war...ok!

No comments:

Related Posts with Thumbnails