~~Pembaca Yang Setia~~

Thursday, April 15, 2010

Grup Facebook yang Aku ske Join haha!

erk... entry sblm ni cm emo skit kn...wahahahaa... so not me~~ tipoo... hmm... sbnrnye ade byk grup dlm FB yg leh kite manfaatkn bersama... yg paling2 aku ske ialah grup2 ilmu... ecececeeee..kunun2 baik la tu..wahahaha... ok la...meh aku share grup2 yg aku ske join....
hmm.... grup jenis2 islamik n ilmu...yg sllu share hadis2 n pandangan yg bernas... atleast ble kite join mende ni... kita dh dpt ilmu n pahala freee~~

contohnya grup ni~~

kn ke bermanfaat join grup cmni~~

pastu join la grup2 ustaz2 ni... atleast leh gak tnye2 kemusykilan agama...

mantopp~~

tp aku ni manusia gak, ske kan hiburan... ske gak join group artis2 ni...haha... mcm2 grup la yg berkenaan artis tu...kalu korg minat artis tu n nk tau perkembagan die..bley la join grup die yer... tp aku suggestkn jgn la pinggirkn artis2 nasyid yer... hehe~~

grup yg aku join sbb aku kipas.susah.mati mamat jepon ni~~

join la grup nasyid sama ya... cuba bnding fan dorg berbanding dgn artis lain..kecian tau~

hmm...lastly, cubala korg join grup2 alumni batch2 korg...atleast silaturrahim yg terputus tu leh disambung kembali... ehehe...

grup batch aku mase zmn kt mrsmbp dl~

ok, nasihat aku ya.... join la grup2 yg bermanfaat yer... yg bawak kebaikan bkn keburukan~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails