~~Pembaca Yang Setia~~

Monday, April 5, 2010

~My Niece Latest Pic~

Ehehehe...salam kwn2... dh lama aku xupdate psl anak buah aku tu kn... nak tahu, mkin lama aku tgk muka dia makin berubah, kalu xcaya, leh rujuk My 1st Niece nyer entry, n entry latest aku ni... mmg byk beza kn...ehehe...budak kecik, mmg cepat membesar...
aku sbgai Mak Ngah nya dengan jayanya telah menjadi makngah yg baik... eheheeh... kdg2 aku tlg basuh baju dia, termasuk lampin die yg telah terkena ta*k...ehehe... xpela...demi anak buahku tercinta...aku sanggup... kalu nk bagi die tido pun. aku la yg tlg dodoikan...n amazingly, aku rase ble die dgr sore aku, mesti die sng tido.. kak aku ckp ade 2 kemungkinan... 1st, mybe sore aku mmg sedap.. aku tahu.. hahah.. 2nd, mybe my Auni dh xsanggup dgr sore aku, sbb tu die cpt2 tido...ahahaha... no aku xcaye...ahaha...
ok la...stop of that nonsense...meh kite same2 tgk my niece latest pic ek~~lalalaaa~~

kita mulakn dgn gmbr sebelum die botak ek...ehehehe...dh lama dh gmbr ni, cuma xupload kt cni jer...

mcm baby boy lak aku tgk


senyum dlm tido~~ (^_^)


sebelum dibotakkan...ehehe

ok, ni lepas dh bercukur...

aiyark...dh botak anak mak ngah ni~~


ish...cm baby boy btol`~


mata kuyu, dh ngantuk sgt~~ makngah pksa soh brgmbr...


ni adalah gambar2 die yg plg latest... dh beza kn muka dia?

mata kuyu lagi~~


dh tido dh~~


lihat gaya die tido...kiut sgt~~


ni satu lg cara tido yg comel~~


ni yg paling kiut kan? mak die tu mmg ske tempek bedak sejuk kt die...haishhh~~


lastly, mesti la ngan mak ngah, ni die hmpir nk nangis, tp makngah pksa soh bergambar gk...eheehehe~~~

p/s: comel kn my niece... love her so much... tgk die je dh ilang sume mslh aku... rasa bahagia jerrr~~~ (^.^)

4 comments:

azie said...

cutenya auni -_-

Aliesha Kirana said...

mekasih2...tgk mak ngah die laa...ahaahaha

azie said...

ahaha..

~ fiza said...

fiza rs baby auni msti tido cpt2 sbb y 2nd tuh hehehe

Related Posts with Thumbnails